skip to main | skip to sidebar

Livet ur en annan vinkel

Bilder på oss och vår vardag. Inte mer, inte mindre.

Monday, 15 September 2008

Mys framför tvn


Erik och vårt fyrfotade dagbarn Sigge slappar framför tvn.
Posted by Jubilation at 10:40

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Blog Archive

  • ►  2013 (5)
    • ►  April (5)
  • ►  2011 (27)
    • ►  October (1)
    • ►  June (3)
    • ►  May (12)
    • ►  April (11)
  • ►  2010 (19)
    • ►  May (5)
    • ►  April (1)
    • ►  March (3)
    • ►  February (3)
    • ►  January (7)
  • ►  2009 (73)
    • ►  December (5)
    • ►  November (1)
    • ►  October (3)
    • ►  September (1)
    • ►  August (14)
    • ►  July (9)
    • ►  June (9)
    • ►  May (10)
    • ►  April (13)
    • ►  March (7)
    • ►  January (1)
  • ▼  2008 (117)
    • ►  December (13)
    • ►  November (6)
    • ►  October (7)
    • ▼  September (7)
      • Arkitekt eller vägarbetare?
      • Fint väder
      • Nanna sova
      • Redan Halloween?
      • Mys framför tvn
      • Vill också!
      • Klättra!
    • ►  August (11)
    • ►  July (36)
    • ►  June (37)

Contributors

  • Bremberg
  • Jubilation