skip to main | skip to sidebar

Livet ur en annan vinkel

Bilder på oss och vår vardag. Inte mer, inte mindre.

Thursday, 20 August 2009

Lortgris


Kläderna var rena när jag satte dem på honom, jag svär.
Posted by Jubilation at 16:08

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Blog Archive

  • ►  2013 (5)
    • ►  April (5)
  • ►  2011 (27)
    • ►  October (1)
    • ►  June (3)
    • ►  May (12)
    • ►  April (11)
  • ►  2010 (19)
    • ►  May (5)
    • ►  April (1)
    • ►  March (3)
    • ►  February (3)
    • ►  January (7)
  • ▼  2009 (73)
    • ►  December (5)
    • ►  November (1)
    • ►  October (3)
    • ►  September (1)
    • ▼  August (14)
      • Båtkapten Erik
      • Lucky bastard
      • Farfarsbil
      • Harja liten!
      • Lortgris
      • Egen-cyklad smoothie
      • Vatten!
      • Bollhav
      • Eftermiddagsfika
      • Trött
      • Balansering
      • Avslappnad
      • Lite svamp blev det
      • Packad och klar
    • ►  July (9)
    • ►  June (9)
    • ►  May (10)
    • ►  April (13)
    • ►  March (7)
    • ►  January (1)
  • ►  2008 (117)
    • ►  December (13)
    • ►  November (6)
    • ►  October (7)
    • ►  September (7)
    • ►  August (11)
    • ►  July (36)
    • ►  June (37)

Contributors

  • Bremberg
  • Jubilation