skip to main | skip to sidebar

Livet ur en annan vinkel

Bilder på oss och vår vardag. Inte mer, inte mindre.

Saturday, 16 April 2011

Elliots operation

Den 28e januari opererades Elliots tår. Istället för av vara snea o vinda är de numera raka och fina. Han var så duktig!


Posted by Jubilation at 12:28

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Blog Archive

  • ►  2013 (5)
    • ►  April (5)
  • ▼  2011 (27)
    • ►  October (1)
    • ►  June (3)
    • ►  May (12)
    • ▼  April (11)
      • Mitt land
      • Farmor och Erik
      • Mat på verandan.
      • Home sweet home
      • Stor kaka!
      • Sötnosar
      • Elliots fötter
      • Elliots operation
      • Glad idag
      • Äntligen!
      • Timber!!!!
  • ►  2010 (19)
    • ►  May (5)
    • ►  April (1)
    • ►  March (3)
    • ►  February (3)
    • ►  January (7)
  • ►  2009 (73)
    • ►  December (5)
    • ►  November (1)
    • ►  October (3)
    • ►  September (1)
    • ►  August (14)
    • ►  July (9)
    • ►  June (9)
    • ►  May (10)
    • ►  April (13)
    • ►  March (7)
    • ►  January (1)
  • ►  2008 (117)
    • ►  December (13)
    • ►  November (6)
    • ►  October (7)
    • ►  September (7)
    • ►  August (11)
    • ►  July (36)
    • ►  June (37)

Contributors

  • Bremberg
  • Jubilation