skip to main | skip to sidebar

Livet ur en annan vinkel

Bilder på oss och vår vardag. Inte mer, inte mindre.

Monday, 16 May 2011

På studiebesök

Efter ett otäckt fall med en stol på dagis får man hjälpa Mamma på jobbet. Erik, vår otursfågel. <3


Posted by Jubilation at 12:33
Location: Bejoken AB, Travbanegatan 2, 213 77 Malmö, Sweden

1 comment:

AnnaJanna said...

Nu har jag oxå kommit på hur man kan blogga med Smartphone!! Men lilla Erik...... vad har nu hänt, mår han bra?

29 May 2011 at 13:35

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Blog Archive

  • ►  2013 (5)
    • ►  April (5)
  • ▼  2011 (27)
    • ►  October (1)
    • ►  June (3)
    • ▼  May (12)
      • Efter
      • Nu kan i alla fall inte Oompaloompierna läsa mina ...
      • På studiebesök
      • Padda
      • Hot Tub Time Machine
      • Ny hårfärg
      • Pojkarna
      • Svärföräldrarnas lilla sötnos.
      • Sigge igen.
      • Zigge
      • Med turban
      • Ont
    • ►  April (11)
  • ►  2010 (19)
    • ►  May (5)
    • ►  April (1)
    • ►  March (3)
    • ►  February (3)
    • ►  January (7)
  • ►  2009 (73)
    • ►  December (5)
    • ►  November (1)
    • ►  October (3)
    • ►  September (1)
    • ►  August (14)
    • ►  July (9)
    • ►  June (9)
    • ►  May (10)
    • ►  April (13)
    • ►  March (7)
    • ►  January (1)
  • ►  2008 (117)
    • ►  December (13)
    • ►  November (6)
    • ►  October (7)
    • ►  September (7)
    • ►  August (11)
    • ►  July (36)
    • ►  June (37)

Contributors

  • Bremberg
  • Jubilation