Bilder på oss och vår vardag. Inte mer, inte mindre.
Efter ett otäckt fall med en stol på dagis får man hjälpa Mamma på jobbet. Erik, vår otursfågel. <3
Nu har jag oxå kommit på hur man kan blogga med Smartphone!! Men lilla Erik...... vad har nu hänt, mår han bra?
Post a Comment
1 comment:
Nu har jag oxå kommit på hur man kan blogga med Smartphone!! Men lilla Erik...... vad har nu hänt, mår han bra?
Post a Comment